preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login
Tražilica

VRIJEME

       

VOZNI RED

WEB STRANICE RAZREDA

Upoznajemo zavičaj

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:44–prvi sat
   8:44–8:46–mali odmor
   8:46–9:30–drugi sat
   9:30–9:35–mali odmor
   9:35–10:20–treći sat
   10:20–10:35–veliki odmor
   10:35–11:20–četvrti sat
   11:20–11:25–mali odmor
   11:25–12:10–peti sat
   12:10–12:15–mali odmor
   12:15–13:00–šesti sat
   13:00–13:45-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:43–prvi sat
   14:43–14:45–mali odmor
   14:45–15:30–drugi sat
   15:30–15:35–mali odmor
   15:35–16:20–treći sat
   16:20–16:35–veliki odmor
   16:35–17:20–četvrti sat
   17:20–17:25–mali odmor
   17:25–18:10–peti sat
   18:10–18:15–mali odmor
   18:15–19:00–šesti sat
   19:05-19:50-sedmi sat

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 659610
Danas: 109
UDŽBENICI ZA 2017./18.

eTwinning projekti

Aktivnosti GLOBE grupe

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
15.12.2017.
Dovršena izrada svih 240 scenarija poučavanja
Objavom preostalih 70 scenarija za STEM predmete, Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet u suradnji s projektnim partnerima dovršila je izradu svih 240 scenarija poučavanja koji su razvijani u sklopu pilot projekta "e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola".

13.12.2017.
Webinar: SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked
U srijedu, 20. prosinca 2017. godine od 20 do 21 sat Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked. 

04.12.2017.
CARNet domaćin međunarodnog partnerskog sastanka projekta CRISS
U siječnju 2017. godine Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet priključila se međunarodnom projektu CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) koji se provodi u okviru programa Europske unije Obzor 2020. 

01.12.2017.
NATO vježba "Cyber Coalition 2017"
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet sudjelovala je u desetoj po redu NATO vježbi zaštite NATO i nacionalnih računalnih sustava pod nazivom "Cyber Coalition 2017". 

30.11.2017.
Na CARNetovom sustavu Loomen i ove godine uspješno održano međunarodno natjecanje Dabar
Od 13. do 17. studenoga 2017. godine na CARNetovom sustavu Loomen održano je međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja Dabar. Interes učenika ove je godine bio iznimno velik pa je na natjecanju ukupno sudjelovalo 15 247 učenika iz 430 škola. 

 

Kako bez straha postati đak-prvak

Đak - prvakU životu svih nas postoje odlučujući događaji, nama izuzetno važni i kojih ćemo se sjećati do kraja života. Jedan od takvih je polazak u školu, kojim započinje nova faza u razvoju vašeg djeteta. Da polazak u školu ne bi postao svojevrstan šok za dijete, potrebno je da prethodno bude dobro pripremljeno. A u tome mu upravo vi možete najviše pomoći.

BORAVAK U PREDŠKOLSKOJ USTANOVI
Preporučljivo je da prije polaska u školu dijete pohađa neku predškolsku ustanovu. Time se socijalizira i navikava na uspostavljanje ne samo kontakta, već i bliže odnose s nepoznatim ili nedovoljno poznatim vršnjacima. Pored toga, odvaja se i od roditelja ili drugih bliskih i značajnih osoba, što doprinosi njegovom socio-emotivnom sazrijevanju.

NE PLAŠITI ŠKOLOM
Jako je važno kod djeteta razvijati svijest o značaju i važnosti njegovog polaska u školu, čime se za jedan korak približava svijetu odraslih. Ni u kom slučaju ne treba ih zastrašivati. "Vidje ćeš ti kad pođeš u školu gdje nema mame i tate, nećeš moći ovako da se ponašaš!" najčešća je rečenica roditelja koji u nekim situacijama ne znaju koje odgojne postupke da primjene, pa pribjegavaju nepoželjnim. Time se razvija negativna slika o školi i strah od nje. Onda nije ni čudno što su djeca, zastrašivana školom, obično lošiji đaci. Treba staviti značaj na djetetov polazak u školu, razviti kod njega osjećaj ponosa i osobne vrijednosti zbog toga. Suprotno, ne treba čitavu stvar niti previše uljepšavati.
U ŠOPING ZA ŠKOLU
Zajedno sa djetetom otiđite u kupovinu njegove prve školske torbe, uručiti mu je s određenim poštovanjem. Povodom njegovog prvog dana u školi bilo bi odlično napraviti mu tortu, kupiti neku lijepu odjeću ili obuću i time mu dati motiva da se osjeća vrijednim jer polazi u školu.

POTICATI RADOZNALOST
Mnogi roditelji često izgube strpljenje pokušavajući da odgovore na bezbroj dječjih pitanja. Kada dijete pokazuje vidnu znatiželju za određene stvari, poželjno je reći mu "Baš o tome ćeš učiti u školi i ne samo o tome već i o..." i onda dodati još neke druge teme za koje je dijete jako zainteresiralo. Time se potiče da se raduje polasku u školu, kao mjestu gdje može mnogo toga interesantnog čuti.
Osim toga, ma koliko da su roditelji umorni od posla ili od "besmislenih" i dosadnih dječjih pitanja, ipak treba zadovoljiti njihovu radoznalost. Mama često kaže "pitaj tatu", tata kaže da pita mamu i dijete ostane gladno određenih saznanja. Neodgovaranjem na dječja pitanja, njihova znatiželja se gasi, što će vrlo lako dovesti da na samom početku školovanja na učenje gledaju kao na zamaranje, umjesto kao sredstvo da dođu do stvari koje ih jako zanimaju.

NE POSTOJE GLUPA PITANJA
Iako sa aspekta odraslog neka dječja pitanja djeluju besmislena i dosadna, treba ipak imati razumijevanja prema tim malim bićima koji su na ovom svijetu svega nekoliko godina! Zbog toga su im mnoge stvari nepoznate i nejasne i žele mnogo toga saznati u veoma kratkom vremenu. Poticanjem dječjih pitanja i radoznalosti kod djeteta se razvija samopouzdanje, a suzbija stidljivost. Na taj način se uči da nije sramota pitati i da se ne treba stidjeti pred drugima. U prilog tome istraživanja pokazuju da je samopouzdanje jedan od bitnih faktora uspjeha u učenju, a da su stidljivija djeca manje uspješna. Naročito je pogrešno optužiti dijete da je postavilo glupo pitanje. Kada krene u školu, plašiti će se da će ispasti glupo, pa će radije šutjeti, nego pitati.

UMJESTO ODGOVORA DATI PITANJE
Kada dijete postavlja pitanja, stručnjaci preporučuju da im odrasli često uzvrate pitanjem "A što ti misliš o tome; kako je to moguće; kako bi ti postupio?" itd. Naravno, ako dijete baš nema svoje mišljenje, onda mu treba dati odgovor. Postavljanjem pitanja dijete se vježba razmišljati i povezuje, a s druge strane odrasli dobivaju sliku na kojem je nivou razmišljanje njihovog djeteta. Kasnije u školi neće imati problem da kaže pred svima svoje mišljenje, jer je na to naviknuto.

 

preskoči na navigaciju