preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login
Tražilica
VRIJEME

       

VOZNI RED

WEB STRANICE RAZREDA

Upoznajemo zavičaj

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:44–prvi sat
   8:44–8:46–mali odmor
   8:46–9:30–drugi sat
   9:30–9:35–mali odmor
   9:35–10:20–treći sat
   10:20–10:35–veliki odmor
   10:35–11:20–četvrti sat
   11:20–11:25–mali odmor
   11:25–12:10–peti sat
   12:10–12:15–mali odmor
   12:15–13:00–šesti sat
   13:00–13:45-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:43–prvi sat
   14:43–14:45–mali odmor
   14:45–15:30–drugi sat
   15:30–15:35–mali odmor
   15:35–16:20–treći sat
   16:20–16:35–veliki odmor
   16:35–17:20–četvrti sat
   17:20–17:25–mali odmor
   17:25–18:10–peti sat
   18:10–18:15–mali odmor
   18:15–19:00–šesti sat
   19:05-19:50-sedmi sat

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 763742
Danas: 345
UDŽBENICI ZA 2018./19.
NAPOMENA: Žutom bojom označeni su udžbenici i radne bilježnice koji će biti sufinancirani i nabavlja ih škola.

eTwinning projekti

Aktivnosti GLOBE grupe

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
15.11.2018.
CUC 2018: Mreža ideja – sve što trebate znati o novim tehnologijama i digitalnom društvu
Znate li kojih je sedam načina da propadnete kao WiFi stručnjak? Jesu li roboti već u našim školama? Što kad aplikacije koje koristimo više nisu besplatne? Kako potrošiti 10.160.430.000,00 kuna? Kako napisati STEM priču? Kako isprintati molekulu DNA na 3D printeru?

14.11.2018.
Započela provedba pilot projekta CRISS u osnovnim i srednjim školama Hrvatske
U rujnu 2018. godine započela je provedba onsite pilot projekta CRISS koji se odvija u okviru programa Europske unije za istraživanja i inovacije OBZOR 2020 i ima za svrhu razvoj i pilot implementaciju digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certifikaciju digitalnih kompetencija učenika. 

05.11.2018.
Poziv na predstavljanje: Stare lektire u novome ruhu
U okviru Informativnog utorka, CARNET će predstaviti 72 nove inačice e-Lektira koje su objavljene na istoimenom portalu. Predstavljanje će se održati u utorak, 6. studenoga 2018. godine, u 10 sati u prostoru Gradske knjižnice na Starčevićevom trgu 4.

31.10.2018.
Održan okrugli stol "Ususret europskoj godini kibernetičke sigurnosti“
Prijevare putem interneta, računalne ucjene (ransomware), socijalni inženjering (phishing) i lažne vijesti (fakenews) samo su neke od tema o kojima se raspravljalo jučer na okruglom stolu "Ususret europskoj godini kibernetičke sigurnosti“ u organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET, a u sklopu Europskog mjeseca kibernetičke sigurnosti. 

25.10.2018.
Otvorene prijave na CUC 2018
Prijave na 20. CARNET-ovu korisničku konferenciju CUC 2018 su OTVORENE i traju do 5. studenoga u 23:59 sati. 

 

Kako bez straha postati đak-prvak

Đak - prvakU životu svih nas postoje odlučujući događaji, nama izuzetno važni i kojih ćemo se sjećati do kraja života. Jedan od takvih je polazak u školu, kojim započinje nova faza u razvoju vašeg djeteta. Da polazak u školu ne bi postao svojevrstan šok za dijete, potrebno je da prethodno bude dobro pripremljeno. A u tome mu upravo vi možete najviše pomoći.

BORAVAK U PREDŠKOLSKOJ USTANOVI
Preporučljivo je da prije polaska u školu dijete pohađa neku predškolsku ustanovu. Time se socijalizira i navikava na uspostavljanje ne samo kontakta, već i bliže odnose s nepoznatim ili nedovoljno poznatim vršnjacima. Pored toga, odvaja se i od roditelja ili drugih bliskih i značajnih osoba, što doprinosi njegovom socio-emotivnom sazrijevanju.

NE PLAŠITI ŠKOLOM
Jako je važno kod djeteta razvijati svijest o značaju i važnosti njegovog polaska u školu, čime se za jedan korak približava svijetu odraslih. Ni u kom slučaju ne treba ih zastrašivati. "Vidje ćeš ti kad pođeš u školu gdje nema mame i tate, nećeš moći ovako da se ponašaš!" najčešća je rečenica roditelja koji u nekim situacijama ne znaju koje odgojne postupke da primjene, pa pribjegavaju nepoželjnim. Time se razvija negativna slika o školi i strah od nje. Onda nije ni čudno što su djeca, zastrašivana školom, obično lošiji đaci. Treba staviti značaj na djetetov polazak u školu, razviti kod njega osjećaj ponosa i osobne vrijednosti zbog toga. Suprotno, ne treba čitavu stvar niti previše uljepšavati.
U ŠOPING ZA ŠKOLU
Zajedno sa djetetom otiđite u kupovinu njegove prve školske torbe, uručiti mu je s određenim poštovanjem. Povodom njegovog prvog dana u školi bilo bi odlično napraviti mu tortu, kupiti neku lijepu odjeću ili obuću i time mu dati motiva da se osjeća vrijednim jer polazi u školu.

POTICATI RADOZNALOST
Mnogi roditelji često izgube strpljenje pokušavajući da odgovore na bezbroj dječjih pitanja. Kada dijete pokazuje vidnu znatiželju za određene stvari, poželjno je reći mu "Baš o tome ćeš učiti u školi i ne samo o tome već i o..." i onda dodati još neke druge teme za koje je dijete jako zainteresiralo. Time se potiče da se raduje polasku u školu, kao mjestu gdje može mnogo toga interesantnog čuti.
Osim toga, ma koliko da su roditelji umorni od posla ili od "besmislenih" i dosadnih dječjih pitanja, ipak treba zadovoljiti njihovu radoznalost. Mama često kaže "pitaj tatu", tata kaže da pita mamu i dijete ostane gladno određenih saznanja. Neodgovaranjem na dječja pitanja, njihova znatiželja se gasi, što će vrlo lako dovesti da na samom početku školovanja na učenje gledaju kao na zamaranje, umjesto kao sredstvo da dođu do stvari koje ih jako zanimaju.

NE POSTOJE GLUPA PITANJA
Iako sa aspekta odraslog neka dječja pitanja djeluju besmislena i dosadna, treba ipak imati razumijevanja prema tim malim bićima koji su na ovom svijetu svega nekoliko godina! Zbog toga su im mnoge stvari nepoznate i nejasne i žele mnogo toga saznati u veoma kratkom vremenu. Poticanjem dječjih pitanja i radoznalosti kod djeteta se razvija samopouzdanje, a suzbija stidljivost. Na taj način se uči da nije sramota pitati i da se ne treba stidjeti pred drugima. U prilog tome istraživanja pokazuju da je samopouzdanje jedan od bitnih faktora uspjeha u učenju, a da su stidljivija djeca manje uspješna. Naročito je pogrešno optužiti dijete da je postavilo glupo pitanje. Kada krene u školu, plašiti će se da će ispasti glupo, pa će radije šutjeti, nego pitati.

UMJESTO ODGOVORA DATI PITANJE
Kada dijete postavlja pitanja, stručnjaci preporučuju da im odrasli često uzvrate pitanjem "A što ti misliš o tome; kako je to moguće; kako bi ti postupio?" itd. Naravno, ako dijete baš nema svoje mišljenje, onda mu treba dati odgovor. Postavljanjem pitanja dijete se vježba razmišljati i povezuje, a s druge strane odrasli dobivaju sliku na kojem je nivou razmišljanje njihovog djeteta. Kasnije u školi neće imati problem da kaže pred svima svoje mišljenje, jer je na to naviknuto.

 

preskoči na navigaciju