preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login

VOZNI RED

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:45–prvi sat
   8:45–8:50–mali odmor
   8:50–9:35–drugi sat
   9:35–9:40–mali odmor
   9:40–10:25–treći sat
   10:25–10:40–veliki odmor
   10:40–11:25–četvrti sat
   11:25–11:30–mali odmor
   11:30–12:15–peti sat
   12:15–12:20–mali odmor
   12:20–13:05–šesti sat
   13:05-13:10 - mali odmor
   13:10–13:55-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:45–prvi sat
   14:45–14:50–mali odmor
   14:50–15:35–drugi sat
   15:35–15:40–mali odmor
   15:40–16:25–treći sat
   16:25–16:40–veliki odmor
   16:40–17:25–četvrti sat
   17:25–17:30–mali odmor
   17:30–18:15–peti sat
   18:15–18:20–mali odmor
   18:20–19:05–šesti sat

 

 

SLUŠAONICA

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 1571491
Danas: 150

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Najnovije vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SVJETSKI DAN UČITELJA
Autor: Administrator , 4. 10. 2012.

Svim učiteljicama i učiteljima želimo sretan Svjetski dan učitelja!

Svjetski dan učitelja proglasio je UNESCO 5. listopada 1994. godine. Taj dan je prigoda da se da se iznova podsjetimo da je rad učitelja i nastavnika najvažnija poluga u razvoju društva. 


Svjetski dan učitelja je dan u kojem osvješćujemo istinu da sva djeca moraju imati kvalitetno obrazovanje, ali da se prema svakom djetetu treba odnositi na način da mu se omogući ispunjavanje svoga potencijala.

To je dan kada se trebamo pitati kakvo je danas mjesto učitelja u društvu. Svakako bi uloga učitelja trebala biti prepoznata kao plemenite misija, jer za ostvarivanje ciljeva troše mnogo energije, volje, truda i zalaganja a zauzvrat dobiva skromnu materijalnu naknadu. Osim vječne potplaćenosti, s čime su se izgleda učitelji već davno pomirili, daleko je gora marginalizacija te struke i poziva u društvu.
Nažalost, naša društvena zajednica i upravljačke društvene strukture ne vrednuju dovoljno učiteljski rad, ne vrednuju znanje i obrazovanje, a najgore je što time ne pokazuju mladim generacijama da je učenje važno i neophodno.

Kako poticati mlade ljude da se obrazuju ako društvo bolje plaća neobrazovane od visoko obrazovanih radnika? Kako poticati mlade ljude da se obrazuju kada za zapošljavanje i napredovanje nije važan stupanj obrazovanja niti uspješnost u obrazovanju već isključivo politička podobnost ili neka „veza“. Nije slučajno da se naše društvo našlo uslijed velike ekonomske krize koja je uzrokovana ponajviše krizom morala.

Sa velikim interesom sam pročitao intervju hrvatskog veleposlanika u Finskoj, Damira Kušena na portalu danas.hr u kojem govori o finskom obrazovnom sustavu, vrijedi pročitati.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju