preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login

VOZNI RED

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:45–prvi sat
   8:45–8:50–mali odmor
   8:50–9:35–drugi sat
   9:35–9:40–mali odmor
   9:40–10:25–treći sat
   10:25–10:40–veliki odmor
   10:40–11:25–četvrti sat
   11:25–11:30–mali odmor
   11:30–12:15–peti sat
   12:15–12:20–mali odmor
   12:20–13:05–šesti sat
   13:05-13:10 - mali odmor
   13:10–13:55-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:45–prvi sat
   14:45–14:50–mali odmor
   14:50–15:35–drugi sat
   15:35–15:40–mali odmor
   15:40–16:25–treći sat
   16:25–16:40–veliki odmor
   16:40–17:25–četvrti sat
   17:25–17:30–mali odmor
   17:30–18:15–peti sat
   18:15–18:20–mali odmor
   18:20–19:05–šesti sat

 

 

SLUŠAONICA

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 1579700
Danas: 5

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Najnovije vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
TJEDAN MENTALNOG ZDRAVLJA U OŠ „LJUBO BABIĆ“
Autor: Administrator , 17. 10. 2020.

Povodom Svjetskog dana mentalnog zdravlja (10.10.), u sklopu e-twinning projekta „Me, myself and I“ u našoj školi obilježen je tjedan mentalnog zdravlja kroz različite aktivnosti. Učenici su na satovima razredne zajednice izrađivali zelene vrpce kao simbol mentalnog zdravlja, koje su na kraju nosili svi djelatnici škole. Uz zelene vrpce, učenici sedmog razreda pisali su motivacijske poruke kako bi podsjetili  ostale učenike na važnost brige o sebi.


U holu škole postavljen je interaktivan pano „KAKO SI“ s osnovnim informacijama o mentalnom zdravlju i kako brinuti o svom mentalnom zdravlju. Učenici su na panou pisali kako se osjećaju te su se uz pomoć sadržaja „Uzmi što ti TREBA“  imali prilike podsjetit na važnost prepoznavanja svojih potreba s ciljem brige o sebi.

U zbornici su djelatnici škole također imali sadržaj na panou koji je poticao na važnost brige o sebi. Sadržaj je imao za cilj osvijestiti i potaknuti djelatnike da se brinu prvo o sebi kako bi kasnije mogli brinuti o drugima.

U razredima 6.b, 7.a, 7.c i 7.e provedene su radionice s učenicima na temu mentalnog zdravlja. Na radionici su učenici navodili svoje  asocijacije za pojam mentalno zdravlje, razgovarali su o tome što je mentalno zdravlje i obrazlagali svoje stavove. Naučili su da je mentalno zdravlje povezano s fizičkim zdravljem te da jedno utječe na drugo. Upoznali su se s karakteristikama osobe dobrog mentalnog zdravlja, te su razgovarali o tome kako mogu prepoznati osobu dobrog mentalnog i  fizičkog zdravlja. Zaključili su da pomoću neverbalnih poruka mogu pretpostaviti kako se netko osjeća i što misli, ali da je važno verbalizirati svoje osjećaje jer jedino kroz razgovor možemo znati kako se netko osjeća i što misli. Razgovarali su zašto često skrivamo svoju tugu, potištenost, zabrinutost.  Naučili su da naše mentalno zdravlje nije uvijek isto, da je podložno promjenama ovisno  o raznim životnim okolnostima. Završni dio radionice bio je posvećen aktivnostima kako brinuti o svom mentalnom zdravlju. Učenici su na radnim listovima označavali koje aktivnosti treba raditi svakodnevno da bismo očuvali i/ili poboljšali svoje mentalno zdravlje, te je svaki učenik naveo tri aktivnosti pomoću kojih brine o svom mentalnom zdravlju.

U tjednu obilježavanja mentalnog zdravlja uz ostale učitelje sudjelovale su učiteljica engleskog jezika Senka Javorović, učiteljica hrvatskog jezika Edita Jurjević, pedagoginja Željka Grgić, socijalna pedagoginja Karla Cikojević i psihologinja Dubravka Grubišić Rebić.

Karla Cikojević i Dubravka Grubišić Rebić

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju