preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login

VOZNI RED

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:45–prvi sat
   8:45–8:50–mali odmor
   8:50–9:35–drugi sat
   9:35–9:40–mali odmor
   9:40–10:25–treći sat
   10:25–10:40–veliki odmor
   10:40–11:25–četvrti sat
   11:25–11:30–mali odmor
   11:30–12:15–peti sat
   12:15–12:20–mali odmor
   12:20–13:05–šesti sat
   13:05-13:10 - mali odmor
   13:10–13:55-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:45–prvi sat
   14:45–14:50–mali odmor
   14:50–15:35–drugi sat
   15:35–15:40–mali odmor
   15:40–16:25–treći sat
   16:25–16:40–veliki odmor
   16:40–17:25–četvrti sat
   17:25–17:30–mali odmor
   17:30–18:15–peti sat
   18:15–18:20–mali odmor
   18:20–19:05–šesti sat

 

 

SLUŠAONICA

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 1581169
Danas: 12

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Najnovije vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
UČENICI ŠKOLSKE KLUPE ZAMIJENILI RADOM U PEKARI I OBILJEŽILI DANE KRUHA
Autor: Administrator , 18. 10. 2019.

Za vrijeme boravka u Pekari „OKIĆ“, četvrtaši iz PŠ Desinec upoznali su cijeli proces proizvodnje kruha, osjetili miris i kvalitetu „Kruha našeg svagdašnjeg“, a kućama su ponijeli nova znanja, iskustva i proizvode koje su sami uradili. Domaćini i vlasnici pekare Marija i Igor Hmelina, ispričali su cijelu priču proizvodnje kruha i drugih proizvoda, proveli nas kroz prostor pekare te pokazali strojeve i postrojenja  koje koriste u svom radu.


No, nije sve ostalo samo na riječima. Učenici su nakratko preuzeli zadaću proizvodnje kruha i peciva te se odgovorno našli u ulozi pekara.

Sustavni pristup problemu, razvoj ideje od koncepta do konačnog proizvoda, kreativnost, inovativnost, istraživanja, vjera u samoga sebe, otvorenost prema različitim mogućnostima, planirana su i mogu reći realizirana očekivanja predviđena za ovakav vid nastave.

Učenici su promišljali i djelovali vrlo poduzetnički. Uočili su da je za takav vid proizvodnje potrebno i specifično znanje. Spoznali su da je pekarstvo jedna od mogućnosti razvoja poduzetništva i profesionalnog usmjerenja, a vlastitim trudom i radom osjetili su važnost, specifičnost i težinu rada pekara s obzirom na uvjete i vrijeme njihova rada.

Kako nam je bilo, možete vidjeti u prilogu slika.

Učiteljica: Snježana Dugić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju