preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login

VOZNI RED

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:45–prvi sat
   8:45–8:50–mali odmor
   8:50–9:35–drugi sat
   9:35–9:40–mali odmor
   9:40–10:25–treći sat
   10:25–10:40–veliki odmor
   10:40–11:25–četvrti sat
   11:25–11:30–mali odmor
   11:30–12:15–peti sat
   12:15–12:20–mali odmor
   12:20–13:05–šesti sat
   13:05-13:10 - mali odmor
   13:10–13:55-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:45–prvi sat
   14:45–14:50–mali odmor
   14:50–15:35–drugi sat
   15:35–15:40–mali odmor
   15:40–16:25–treći sat
   16:25–16:40–veliki odmor
   16:40–17:25–četvrti sat
   17:25–17:30–mali odmor
   17:30–18:15–peti sat
   18:15–18:20–mali odmor
   18:20–19:05–šesti sat

 

 

SLUŠAONICA

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 1578320
Danas: 538

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Najnovije vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT JAHRESZEITEN
Autor: Administrator , 1. 4. 2019.

Iako naša škola još nije u eksperimentalnom programu Škole za život, nastava itekako prati suvremene tokove. Pokazali su to učenici različitih razreda koji uče njemački jezik. Kao temu projektne nastave odabrali smo ove godine Jahreszeiten (godišnja doba). 


Tema je prilagodljiva i početnim i naprednim godinama učenja jezika, a može se obraditi na puno različitih načina.

Kako bi pokazali da idemo u korak s vremenom koristili smo digitalnu tehnologiju, ali nismo zanemarili niti tradicionalne metode poput pjevanja, crtanja, kreativnog rada rukama…

Učenici su kroz pjesmu usvajali nazive godišnjih doba i mjeseci, kroz slikovne i digitalne materijale izraze vezane uz vremensku prognozu i prirodne pojave pojedinih godišnjih doba. Učenici četvrtih razreda PŠ Petrovina svoje su stečeno znanje primijenili u izradi mini-slikovnica na temu godišnjih doba koje će ostati u nasljeđe kao unikatni nastavni materijal sljedećim generacijama četvrtaša.

Učenici viših razreda, koji o dotičnoj temi posjeduju već određeno znanje sudjelovali su pak u izradi kviza (koristili smo Kahoot digitalnu aplikaciju) koji će učenicima četvrtih i petih razreda služiti za inovativno ponavljanje i uvježbavanje gradiva.

Učenici šestih razreda bili su uključeni u izradu slikovnog materijala koji će također ubuduće poslužiti kao nastavno sredstvo i pomagalo.

Rezultate rada izložili smo na veselom i prigodno proljetnom panou u matičnoj školi.

Učenike je kroz integrirani projekt vodila profesorica Marija Galović.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju