preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login

VOZNI RED

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:45–prvi sat
   8:45–8:50–mali odmor
   8:50–9:35–drugi sat
   9:35–9:40–mali odmor
   9:40–10:25–treći sat
   10:25–10:40–veliki odmor
   10:40–11:25–četvrti sat
   11:25–11:30–mali odmor
   11:30–12:15–peti sat
   12:15–12:20–mali odmor
   12:20–13:05–šesti sat
   13:05-13:10 - mali odmor
   13:10–13:55-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:45–prvi sat
   14:45–14:50–mali odmor
   14:50–15:35–drugi sat
   15:35–15:40–mali odmor
   15:40–16:25–treći sat
   16:25–16:40–veliki odmor
   16:40–17:25–četvrti sat
   17:25–17:30–mali odmor
   17:30–18:15–peti sat
   18:15–18:20–mali odmor
   18:20–19:05–šesti sat

 

 

SLUŠAONICA

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 1571605
Danas: 44

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Najnovije vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROJEKT „ČITAMO MI, U OBITELJI SVI“
Autor: Administrator , 22. 1. 2018.

Čitanje je najvažnija vještina koju djeca moraju savladati i neophodna je za daljnje obrazovanje, stoga smo našu školu ponovno uključili u zanimljiv projekt poticanja čitanja u organizaciji  Hrvatske udruge školskih knjižničara. U projektu sudjeluju učenici 3. c i d razreda i njihove obitelji.


Svaki razred dobio je po jedan ruksak, „putujuću knjižnicu“ , u kojem se nalazi šest knjiga iz različitih područja. Neke knjige namijenjene su djeci, neke roditeljima, a neke za zajedničko čitanje. Svaki učenik ponijet će ruksak kući na nekoliko dana koje će provesti u zajedničkom čitanju  knjiga sa svojom obitelji, a na kraju će zabilježiti svoje dojmove u bilježnicu dojmova. Knjige su atraktivnih naslova i već su probudile interes kod djece (npr. Dječja enciklopedija – rekordi i zanimljivosti, Vodič za preživljavanje u školi, Mali Jan ima plan, Što učiniti kada dijete dobije lošu ocjenu i sl.). Obitelj ima iznimnu ulogu pri razvijanju djetetovog odnosa prema čitanju. Ako roditelji zajedno s učiteljima prenose poruku da je čitanje važno, zanimljivo, da stvara zabavu i užitak, djeca će postati svjesna dobrobiti čitanja, a rezultati su tada zajamčeni.

Cilj projekta je motivirati učenike na čitanje, utjecati na razvoj čitalačkih kompetencija te potaknuti unutarnje emotivno zadovoljstvo kao vlastitu nagradu za čitanje.

Sandra Marković Čukoić, školski knjižničar





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju