preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Ljubo Babić" Jastrebarsko

Login
VRIJEME

       

VOZNI RED

WEB STRANICE RAZREDA

Upoznajemo zavičaj

OD VRTIĆA DO ŠKOLE

MONOGRAFIJA ŠKOLE

KNJIŽNICA ONLINE

SIGURNIJI INTERNET

 

NAGRADA GRADA

Raspored zvona

   Prije podne
   8:00–8:44–prvi sat
   8:44–8:46–mali odmor
   8:46–9:30–drugi sat
   9:30–9:35–mali odmor
   9:35–10:20–treći sat
   10:20–10:35–veliki odmor
   10:35–11:20–četvrti sat
   11:20–11:25–mali odmor
   11:25–12:10–peti sat
   12:10–12:15–mali odmor
   12:15–13:00–šesti sat
   13:00–13:45-sedmi/nulti sat

   Poslije podne
   14:00–14:43–prvi sat
   14:43–14:45–mali odmor
   14:45–15:30–drugi sat
   15:30–15:35–mali odmor
   15:35–16:20–treći sat
   16:20–16:35–veliki odmor
   16:35–17:20–četvrti sat
   17:20–17:25–mali odmor
   17:25–18:10–peti sat
   18:10–18:15–mali odmor
   18:15–19:00–šesti sat
   19:05-19:50-sedmi sat

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 1. 2011.

Ukupno: 781047
Danas: 132
UDŽBENICI ZA 2018./19.
NAPOMENA: Žutom bojom označeni su udžbenici i radne bilježnice koji će biti sufinancirani i nabavlja ih škola.

eTwinning projekti

Aktivnosti GLOBE grupe

Korisni linkovi

 

Vijesti iz CARNet-a
Novosti i press kutak :: Novosti :: Vijesti
21.12.2018.
Potpisan Sporazum o suradnji između CARNET-a i Inovacijskog centra Nikola Tesla
U četvrtak, 20. prosinca 2018. godine potpisan je Sporazum o suradnji između CARNET-a i Inovacijskog centra Nikola Tesla (ICENT).  

07.12.2018.
Održan Strateški forum o digitalnom sazrijevanju škola
U organizaciji Hrvatske akademske i istraživačke mreže – CARNET i Ministarstva znanosti i obrazovanja, održan je Strateški forum pod nazivom "Digitalno sazrijevanje škola". Na Forumu su uz pomoćnicu ministrice znanosti i obrazovanja, prof. Lidiju Kralj sudjelovali i Ádám Horváth iz mađarskog Centra za digitalnu pedagogiju i metodologiju i Borut Čampelj iz Ministarstva obrazovanja, znanosti i sporta u Sloveniji.

04.12.2018.
Najava: Strateški forum "Digitalno sazrijevanje škola"
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja organizira Strateški forum pod nazivom "Digitalno sazrijevanje škola", koji će se održati u srijedu, 5. prosinca 2018. godine s početkom u 15 sati u prostorijama Ministarstva znanosti i obrazovanja. 

03.12.2018.
NATO vježba "Cyber Coalition 2018"
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNET sudjelovala je u jedanaestoj po redu NATO vježbi zaštite NATO i nacionalnih računalnih sustava pod nazivom "Cyber Coalition 2018". 

26.11.2018.
Završila jubilarna 20. CARNET-ova konferencija CUC
“Budućnost je digitalna no potrebno je istovremeno snažno razvijati i neke druge vještine. Koje? Vještine budućnosti. Vještine koje je najteže naći na tržištu rada. To su one vještine koje ne mogu izvoditi strojevi: problem-solving vještine, kreativnost i inovativnost, prilagodljivost, vodstvo, emocionalna inteligencija.”

Najnovije vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
LEKTIRA? BRRRRRR.
Autor: Administrator , 6. 11. 2018.

Noćna mora većina učenika. Mora li biti tako? Ne mora!
Dokazali su to sedmaši koji su na nešto drukčiji način predstavili knjige koje su imali za lektiru.
O kojim je knjigama riječ?
Pjesme, Dobriše Cesarića i Djevojčica iz Afganistana, Deborah Ellis.


Učenici 7.e su brkato ozbiljni recitirali Cesarićeve pjesme po vlastitom izboru, a učenici 7.f su imali nešto složeniji zadatak.

Nakon što su pročitali knjigu, trebali su nabaviti papirnatu vrećicu. Na prednju stranu vrećice zalijepili su papir na kojem su napisali nekoliko rečenica o knjizi, ali najzanimljiviji dio nalazio se unutar vrećice. Tamo su ubacili predmete koji se spominju u knjizi i svaki od predmeta, prilikom predstavljanja knjige, morali obrazložiti.

Našlo se tu svega i svačega: lutki, autića, kruha koji je poslužio kao imitacija naana (Ne znaš što je naan? Pročitaj knjigu!), narukvica, perlica, rupčića pa čak i glava Kalamarka koja je izvrsno poslužila umjesto lubanje.

Iako ovakav način obrade lektire od učenika iziskuje mnogo vremena i uloženog truda, rezultati su odlični, a učenici itekako motivirani za rad.

Svaka drukčija ideja dodatni je poticaj učenicima na čitanje, te, nadajmo se, i na razvijanje ljubavi prema čitanju.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju